Praca: Asystent ds. IT

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Warszawa

Nr ref.: DEPR06303

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.

Asystent ds. IT
Twoja Przyszła Firma / Your future Company

Naszym Klientem jest firma z branży FMCG wywodząca się z serca Londynu, której brand oraz produkty na stałe wpisały się w nowoczesny krajobraz każdego centrum biznesowego, miasta czy biura na świecie.

Poszukujemy studentów chcących rozwijać swoją wiedzę informatyczną zdobywaną na studiach w praktyce jako część zespołu IT. Do Twoich zadań należeć będzie zapewnienie wsparcia w zakresie pomocy technicznej oraz troubleshooting poprzez narzędzia pracy zdalnej, email, telefon oraz na miejscu w jednym z kilkunastu punktów dystrybucji, monitorowanie i przyjmowanie zgłoszeń wraz z jak najszybszą reakcją na incydenty przy współpracy całego Zespołu.

Nasz Klient zapewnia:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm na rynku oraz wykorzystanie swojej wiedzy w praktyce
  • Elastyczne godziny pracy w dwóch zmianach: 6:00-14:00 oraz 14:00-22:00
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie
  • Konkurencyjne wynagrodzenie wraz z dogodną lokalizacją: Warszawa Wola
  • Szansa na wzięcie udziału w szkoleniach wewnętrznych oraz benefity pozapłacowe związane z działalnością Firmy.

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

  • Twoją wiedzę i umiejętności zdobyte na studiach oraz pierwsze doświadczenia związane z pracą w obszarze IT
  • Umiejętności pracy zespołowej oraz komunikatywność w codziennej pracy
  • Znajomość OS Windows 7, 8, 10, narzędzi do pracy zdalnej (teamviewer)
  • Wiedzę z zakresu budowy i konfiguracji komputerów PC, zagadnień sieciowych, protokołów TCP/IP, konfiguracji FireWall
  • Motywację i zapał do pracy!

Jeśli jesteś studentem studiów IT i chciałbyś podjąć nowe wyzwania, nie wahaj się i aplikuj!

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekruta- cji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty:

Młodszy / Specjalista ds. wsparcia IT

Wsparcie IT w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników, rejestracja zgłoszeń w systemie Helpdesk; Diagnozowanie problemów i kategoryzacja według stopnia...

IT Service Desk Specialist

   Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering,...