Praca: Specjalista ds. Wsparcia Informatycznego

Kompleksowe rozwiązania teleinformatyczne.

Nigdy nie byliśmy zdania, że dyplomy i ukończone uczelnie są wyznacznikiem wiedzy. Doświadczenie pokazuje, że najważniejsze są chęć ciągłego uczenia się i pasja. Jeżeli chcesz pracować w gronie pasjonatów – dołącz do nas! Atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczna forma współpracy i wiele więcej – zobacz, co jeszcze możemy Ci zaproponować!

Specjalista ds. Wsparcia Informatycznego
Miejsce pracy: Wrocław
Opis stanowiska pracy
  • Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów,
  • Ewidencja incydentów w bazie HelpDesk,
  • Współpraca z innymi liniami wsparcia,
  • Monitorowanie sieci teleinformatycznej i infrastruktury Data Center w czasie rzeczywistym,
  • Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.
Wymagania:
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows na poziomie administracji stacją roboczą,
  • Zaawansowana znajomość aplikacji biurowych,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie ( WARUNEK KONIECZNY )
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Komunikatywność, cierpliwość w kontakcie z Klientami,
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – dodatkowy atut.

Jesteśmy otwarci na Kandydatów/Kandydatki bez doświadczenia, dla nas liczy się Twoja wiedza i pasja!

Firma oferuje:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki,
  • Dołączenie do zgranego zespołu,
  • Możliwość awansu wewnątrz Działu Technicznego,
  • Możliwość stawiania czoła wyzwaniom.

"Prosimy o dopisanie klauzuli o ochronie danych osobowych:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych przez INFOMEX Sp. z o.o. z siedzibą w Żywcu, ul. Wesoła 19b, dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji". Mam świadomość, iż przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania i że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne."

"Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
"
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty:

End User Support Engineer with English

Your Task Providing 2nd line support for our customer Troubleshooting and configuration of Microsoft Windows System Cooperating with users from different departments Analyzing and...

Specjalista ds. wsparcia IT

Zadania instalacja, konfiguracja i administrowanie serwerami klasy Windows Server, projektowanie i administrowanie sieciami komputerowymi (LAN, VLAN, WAN, WiFi), administrowanie...

Konsultant ds. systemów magazynowo - sprzedażowych

  Zadania: opieka serwisowa nad programami z grupy magazynowo - sprzedażowych w tym: analiza zmian, współpraca z użytkownikami systemu, bieżąca obsługa Klienta, świadczenie...