Główny Architekt

EPCM Executive Search mazowieckie / Warszawa 2019-10-16

Spółka developerska działająca na terenie całego kraju poszukuje Głównego Architekta. Dana osoba będzie odpowiedzialna za kierowanie działu organizującego procesy projektowania inwestycji tak, by stworzyć w założonym czasie zgodnie ze standardami Spółki i obowiązującymi przepisami projekt architektoniczny.
Firma zapewnia elastyczną formę zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie, samochód służbowy również do celów prywatnych oraz pakiet benefitów.

Główny Architekt
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania
  • Przygotowywanie i wdrażanie strategii Spółki w zakresie architektury i zagospodarowania przestrzennego realizowanych inwestycji;
  • Zapewnienie projektów optymalnych technicznie, technologicznie, materiałowo i estetycznie;
  • Tworzenie założeń projektowych oraz standardu mieszkań w realizowanych inwestycjach;
  • Organizowanie przetargu na wybór projektanta (uzgadnianie z projektantem zapisów umownych, harmonogramu i kosztorysu prac projektowych oraz doprowadzenie do podpisania umowy na prace projektowe);
  • Organizowanie współpracy z projektantami przy realizacji kolejnych etapów projektowych (projekt koncepcyjny, projekt budowlany, projekt wykonawczy);
  • Egzekwowanie od biur projektowych terminów oraz kosztów prac projektowych;
  • Organizowanie i nadzór nad przebiegiem wewnętrznej weryfikacji i optymalizacji dokumentacji projektowej (KA, PB, PW);
  • Prowadzenie harmonogramu generalnego oraz nadzór nad terminową realizacją zadań mających wpływ na generalny harmonogram projektowy;
  • Tworzenie i terminowe przekazywanie do Działu Sprzedaży materiałów wspomagających sprzedaż;
  • Nadzorowanie prac związanych z tworzeniem alternatywnych aranżacji mieszkań do celów sprzedaży;
  • Dostarczanie do Biura Marketingu niezbędnych materiałów oraz opiniowanie produkcji wizualizacji i makiet inwestycji;
  • Planowanie i kontrola wydatków związanych z realizacją przydzielonych zadań, w tym akceptacja faktur przed zatwierdzeniem przez przełożonego;
  • Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji dotyczącej powierzonych zadań;
  • Realizacja zadań zgodnie z przepisami prawa oraz procedurami operacyjnymi obowiązującymi w Spółce oraz wnioskowanie o doskonalenie tych procedur.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (Architektura);
  • Min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w biurze projektowym lub na podobnym stanowisku;
  • Uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej;
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
  • Bardzo dobra organizacja pracy;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Zaangażowanie oraz kreatywność;
  • Zdolności analityczne.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B lub umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + samochód służbowy;
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie etc.).
administrator sieci logo light
administrator sieci logo light

Copyright 2019 ADMINISTRATOR SIECI. Wszelkie prawa zastrzeżone.