Notice: Undefined index: wp_title_active in /home/sites/administrator-sieci.pl/wp-content/plugins/wp_pracapl/wp_pracapl.php on line 339
Administrator sieci
 

Specjalista ds. elektrotechnicznych

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau małopolskie / Oświęcim 2024-04-03
Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
ogłasza nabór na stanowisko:
Specjalista ds. elektrotechnicznych
Miejsce pracy: Oświęcim
Nr ref.: PMAB.Kad.1100.134.2023.LS

ZADANIEM PRACOWNIKA BĘDZIE KOORDYNACJA PRAC ZWIĄZANYCH Z PROJEKTOWANIEM, WYKONAWSTWEM I BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM INSTALACJI:

  • SYTEMU SYGNALIZACJI WŁAMANIA I NAPADU,
  • SYSTEMU MONITORINGU CCTV,
  • TELEFONICZNYCH I ŚWIATŁOWODOWYCH,
  • ELEKTRYCZNYCH.

NA TERENIE PAŃSTWOWEGO MUZEUM AUSCHWITZ – BIRKENAU W OŚWIĘCIMIU.

 

Zakres obowiązków:
  • planowanie wszystkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania,
  • nadzór merytoryczny nad realizacją zadania,
  • przeprowadzanie wszelkich działań poprzedzających udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrznymi przepisami Muzeum,
  • wyłanianie wykonawców dokumentacji projektowo – kosztorysowej,
  • przygotowywanie merytorycznego zakresu umów związanych z realizowanym zadaniem,
  • nadzór nad pracą projektantów, inspektorów nadzoru, generalnych wykonawców i podwykonawców,
  • nadzór nad odbieraną dokumentacją techniczną (kompletność, poprawność i jakość dokumentacji projektowej),
  • nadzór nad terminowym uzyskaniem wszystkich decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania poszczególnych działań dotyczących przedmiotowego zadania,
  • merytoryczny nadzór nad przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówień publicznych,
  • nadzór nad terminową realizacją poszczególnych zadań,
  • przeprowadzanie odbiorów robót z wykonawcami i inspektorami nadzoru,
  • weryfikacja dokumentacji powykonawczej,
  • kontrola ponoszonych nakładów w zakresie realizowanego zadania,
  • opracowywanie harmonogramów, raportów i sprawozdań dotyczących realizowanego zadania,
  • prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań,
  • inne zadania powierzone przez przełożonego.
Wymagania kwalifikacyjne:
  • wykształcenie: co najmniej średnie techniczne (elektrotechnika, telekomunikacja lub pokrewne) i min. 5-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe,
  • znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem procesu inwestycyjnego,
  • znajomość programu Auto-Cad , Microsoft Office,
  • odpowiedzialność i obowiązkowość, dyspozycyjność,
  • doświadczenie w pracy związane z budową lub utrzymaniem instalacji – min. 3 lata,
  • posiadanie uprawnień SEP do 1kV.

Wymiar czasu pracy: 1/1 etatu.

Umowa o pracę na czas określony poprzedzona okresem próbnym.

administrator sieci logo light
administrator sieci logo light

Copyright 2019 ADMINISTRATOR SIECI. Wszelkie prawa zastrzeżone.